• KEM
  • Subcribe to Our RSS Feed

utorok 13. novembra 2012

Len 16-ročný Marek Pacher patrí medzi najlepších počítačových hráčov sveta!

18:51 // by vend. // // No comments

Predviedol to aj na prestížnom turnaji šampiónov v Paríži, odkiaľ si už druhý rok po sebe odniesol striebornú medailu. Na duel ho vyzval aj redaktor Nového Času, ambiciózny Bratislavčan ho však v počítačových pretekoch áut totálne vytrieskal, dráhu prešiel raz tak rýchlo. Nečudo, veď denne trénuje aj päť hodín!


Marek Pacher (16) známy aj pod pseudonymom Tween trénuje už sedem rokov hru Trackmania Nations. Ide o preteky áut a úlohou je prejsť náročnú dráhu v čo najkratšom čase. V Trackmania Nations zvíťazil Peter aj na nedávnom šampionáte v Paríži. Redaktor Nového Času si však na strieborného vicemajstra sveta trúfol. Marek prešiel trať ako blesk za minútu a tri sekundy, redaktor Peter to zvládol za 2,13 min. „Denne trénujem a pred súťažou som sedel za počítačom aj viac ako päť hodín denne. Mapu, na ktorej sme pretekali, som už prešiel toľkokrát, že ju poznám naspamäť,“ priblížil tajomstvo svojho úspechu Marek.




S tým, že za počítačom trávi denne celé hodiny, nemá jeho mama žiadny problém. „V mojej záľube ma plne podporuje,“ hovorí. Študent strednej školy prekvapil dokonalým poriadkom. Kým mnohí iní počítačoví maniaci majú na stole porozhadzované plechovky, škatule od jedla a totálny chaos, Markov hrací priestor je ako zo škatuľky. „Potrpím si na poriadok a som minimalista,“ smeje sa mladý Bratislavčan, ktorý naďalej pokračuje vo svojom tréningu a na šampionát sa chce prebojovať aj budúci rok.



0 komentárov:

Zverejnenie komentára