• KEM
  • Subcribe to Our RSS Feed

utorok 7. januára 2014

Dumb Ways to Die

17:30 // by Unknown // // No comments


Priznávam, že nepatrím medzi veľkých nadšencov počítačových hier, avšak vo voľnom čase často využívam rôzne aplikácie alebo hry v telefóne. Keď niekto príde s novou a zábavnou hrou, tak automaticky si ju aj ja sťahujem a rovnako takto som sa dostala aj k Dumb Ways to Die. Na jednej stránke som si prečítala, že Kate Moss ju odporúča, tak som sa snažila zistiť, čo je to zač.


V prvom rade som často počúvala pesničku na Youtube, ktorá je naozaj veľmi chytľavá. Spievajú tam rôzne zničené postavičky, ktoré sú buď uviaznuté v práčke alebo rozsekané pod idúcim vlakom. Vtedy mi ešte nenapadlo, že hra Dumb Ways to Die s touto piesňou súvisí.


Celý projekt Dumb Ways to Die vznikol ako kampaň spoločnosti Metro Trains v Melbourne, Victorii a Austrálii, ktorá mala povýšiť bezpečnosť vlakovej dopravy. Rovnako aj v hre, ktorá je dostupná najmä pre iOS, je potrebné zachrániť postavičky pred hroziacou smrťou. Je treba neustále a rýchlo ťukať do displeja a byť ostražitý, pretože rýchlosť hry sa zvyšuje s narastajúcimi kreditmi. Po každom prekročenom limite kreditov, ktoré hráč nazbiera, sa stiahne nová časť hry s novou postavičkou. 


Grafika, hudba a rovnako aj hratelnosť je v tejto hre na vysokej úrovni a vtipné úlohy dodávajú hre ďalšie čaro. Rovanko tak to je aj s vtipnými postavičkami. Možno už aj vy poznáte hudobné video Dumb Ways to Die, a ak nie tak rozhodne by ste mali hru vyskúšať. V obchode Google Play je stále dostupná zadarmo.

0 komentárov:

Zverejnenie komentára